Häst

ni kanske vill veta lita vad jag har gjort nu när jag inte bloggat :P
först så va det ju skolan ganska mycket och i fredags så va det skolavslutning så nu har vi SOMMARLOV !!! :D
har vart jätte mycket med olika kompisar :) har även varit i stallet lite :)
va igentligen meningen att jag skulle vara i stallet så mycket i sommar, men fick frågningar om att rida någras hästar och man kan ju inte säga nej till att rida såklart ! så ska rida en häst som heter Melica ganske mycklet. kommer rida med Johanna ohc Amanda en del tror ja, men mest med amanda eftersom hon har melicas ägare andra häst :)
ska nog även göra om i mitt rum i sommar ;) och det ska ni allt få se hur det blir, för just nu kan ja inte ta hem kompisar för det ser ut som ett hel****... !
lite bilder från avslutningen ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: