Ett nytt bloggförsök !

Hejsan alla, nu gör jag ett nytt bloggförsök då, tummen upp på det (Y) och detta ska fan bli bra så nu MÅSTE MÅSTe kommentera om ja ska göra något i min blogg för er !

Lina Hansson det är jag då, jag är 14 år i augusti, hehe. Jag kommer ifrån Nossebro, essunga kommun, västra götaland, hihihi.
Jag älskar att hålla på med fotboll, hästar och fota, fota kommer ni se mycket av. Jag blev nyss singel av ett av mina bästa förhållanden, frågor om det? nejtack, vill inte prata om det. Jag tänker mycket på personen och vem vet, kanske kommer en dag jag får han igen.
Om ni vill veta mer om mig finns jag på MSN, BDB och FB.

FB: lina bäst hansson
BDB: linahansson
MSN: [email protected]

Jag tar gärna emot tips om vad jag kan blogga om, öppen för intressen!

idag:







Dagen var kulig med Ida fast vi väntade på att jorden skulle gå under... Men nee!!! :(((


Kommentarer
alex bergström

hej lina jag kommenterar

2011-05-21 21:07:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: