INGEN SÖMN !

Hej, !

Har ni sovit gott? det har inte ja! Min bror hade fest och jag fick ingen sömn för hans kompis kom in hela jävla tiden -.-
efter att ja damsugit, torkat och plockat undan massa glas och burkar osv.. så sitter ja äntligen nere i köket med mig macka med ägg på ! tummen upp på det kan jag ju medela !kan ni något tips på god frukost?
Idag får vi se vad som händer, tar nog en tur med Diva och går nog till farmor en sväng sen vid 18.00 så åker jag till kyrkan med Sigrid och Amanda. Den är nog det tråkigaste man kan göra, sitta i en kyrka. Eller vet något tråkigare ?
(Tanken med att skriva frågor i texten fick jag från Alex:s blogg)

sleten tjej bjuder på en bild vid frukostbordet !


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: