just the way you are

Hey godingarrr ! haft en bra dag ?
min dag såg iallafall ut såhär, Skola först såklart ! vi har antagligen Tyska-prov imorgon men kan ingen och skulle få göra om 7:ans prov och fick inte reda på vad jag skulle göra så åt helvette med det !
Efterskolan drog jag och Ebba hem till henne, och måste bara säga ÄLSKAR hennes pappa ! han är steeen tuff! ( sa du sten? HAH) jag är för rolig jag !, ne men tilbaka till dagen.. hon skulle ner till stallet med jo-jo så vi fixade han och gick ner till stallet. sen red jag även lektion på Balder älsklingen, teknikhoppning, gick ganska bra tycket jag :)
en riktigt chill dag !
Här kommer lite av dagen outfit:



ska duscha hörs senare kanske ! puss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: