Ny badad !

Hej godingar !
idag har jag mycket att skriva så häng med nu !
 kom nyss upp ur badet och nu har jag bäddat ner mig i sängen med datorn, med skön musik!

*

skolan idag va seeeeg! hade Eng-Prov och det gick åt helve*e om prov på det kan jag ju medela !
sen hade jag något test i svenskan också och det gick ju åt helve*e det med !
skolan suger just nu !

*
Efter skolan va jag med johanna lite innan vi gick till stallet, hade kommit en ny till stallet.
fick rida han idag, Balder heter han. en helt underbar häst, skit fin och allt !
(lovar det kommer en bild på han en annan dag)

måste bara säga en sak också, tror jag är kär! han är helt underbar, bli så glad varje dag jag ser han! och han gör mig sååå lycklig på något sätt och ah han är helt underbar som sakt ! får se vad som händer mellan oss men just nu känns allt helt underbart !

Bjuder på lite bilder från Weheartit<3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: