veckan

GodKväll alla läsare ! nu är helgen snart slut och skolan drar igång igen, helgen utan föräldrar är slut och nu blir det nog ingen mer sån helg på ett tag.. Har ni haft en bra helg ? mamma&pappa kom nyss hem från tyskland och ska snart ner och kolla va dom har köpt till mig, säkert bara en massa jävla godis kan jag ju sätte en hundring på,aja något är det ju !
Helgen har varit helt okey partyt i malma blev inte så roligt för mig bara, men hoppas ni andra hade det kul !
iallafall, veckan som kommer nu ser ut såhär:
Måndag: skolan sen iväg och rida Zickan
Tisdag: Skolan sen gymma med laget
Onsdag: Skolan sen rida, teknikhoppning blir det nog då
Torsdag: skolan sen fotboll
Fredag: Skolan sen kanske trollhättan
Lördag: det ser vi då
Söndag: -||-
Hur ser eran vecka ut ?

Här kommer dagen outfit (som ja ska försöka lägga in mer i mina inlägg)



och detta fick ja av mamma och pappa:


hejdå

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: