i need you

Kärlek är någon man skulle vilja ha jämt men man måste ha det men någon man kan älska. det kan bli fel men det kan även gå åt det rätta hållet, men i slutet kan det gå helt fel, och dom felen skär en i hjärtat. Vissa stunder vill man bara ha en man kan hålla om, men för den som har tur har en den kan hålla om och visa har ingen den kan hålla om och kanske är ensam förevigt, jag vill ha den som inte sitter i sentrum, jag vill ha den som vet vem den är och vet va den vill men inte den som alla klänger över, jag vill ha den som ja kan ha för mig själv som ja kan älska och den ja kan vara mig själv med, den som vill ha mig för den ja är. Och den som tar steget att visa framför mig va det tycker och inte bara skriva det och inte visa det för mig. kärleken är va ja väntar på ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: